[gnome-nl] cd-rom's

Hallo allemaal,

Het is volgens mij een beetje stil rond Gnome?!

In ieder geval willen wij weer een aantal cd's beschikbaar stellen, we hebben nu printable cd-rom's dus wij zitten met een partij gewone cdr's (een kleine 125 stuks) die normaal gelabeld moeten worden. Ik dacht gelijk aan jullie. Misschien iets voor de nieuwste Gnome?

Tevens hebben wij een cd-fabriek in huis gehaald, met dank aan Pieter Valentijn van TurboCash, Rednose en Wouter Tebbens van X-Local. Het kan een kleine 60 cd's per uur branden en is zeer compact en daarom ook geschikt voor beurzen e.d.

Laat maar es weten wanneer wij iets kunnen betekenen voor Gnome.

Groet,

Alex de Haan

Stichting SoftwareConsulent.nl
begin:vcard
fn:Alex de Haan
n:de Haan;Alex
adr;dom:;;Schilderend 8A;Den Burg;;1791 BG
email;internet:alex softwareconsulent nl
tel;work:0222-321872
tel;fax:0847-152594
tel;home:0222-321872
tel;cell:06-19216925