Re: [gnome-nl] cd-rom's

På Fri, Mar 10, 2006 at 02:05:12PM +0100, Alex de Haan skrev:
> Het is volgens mij een beetje stil rond Gnome?!

Nee hoor! Achter de schermen wordt hard gewerkt om GNOME 2.14 (wederom)
volledig in het Nederlands vertaald te krijgen. Wat betreft promotie door
GNOME-NL heb je wel gelijk: dat ligt wat stil momenteel.

> Tevens hebben wij een cd-fabriek in huis gehaald
> [snip]
> Laat maar es weten wanneer wij iets kunnen betekenen voor Gnome.

Oh, dat is wel mooi als GNOME-NL ooit weer eens op een beurs staat. Dan
kunnen de vrijwilligers live-cd's uitdelen aan het dolenthousiaste publiek!

  mvrgr, Wouter

--
:wq                                                       mail uws xs4all nl
                                                      web http://uwstopia.nl

give me a reason to be :: a woman                              -- portishead