Re: [gnome-nl] Fw: Gnome-nl webform van Robert Spanjaard

På Wed, May 31, 2006 at 03:54:00PM +0200, Tino Meinen skrev:
> Gewoon de eerste versie dus gebruiken (met "aanmaken" ipv 'maken' aub.
> en daar waar je de tweede vertaling ziet verbeteren.

Geheel mee eens. "Blabla mislukt" is beter dan "fout bij blabla" (of andere
varianten).

  mvrgr, Wouter

--
:wq                                                       mail uws xs4all nl
                                                      web http://uwstopia.nl

you gotta hold on to something you believe       -- electric light orchestra