[gnome-nl] Holland Open

Hallo allemaal,

Wie is er van plan aanwezig te zijn bij de Holland Open conferentie op 15, 16 en 17 juni? Er komen onder meer sprekers van Wikipedia, Sun, Mozilla en IBM. Het volledige programma staat hier: http://www.hollandopen.nl/article.jsp?nr=2686

Ik kan erheen via mijn werkgever en vraag me af of we nog op korte termijn iets voor GNOME-nl kunnen organiseren.

De conferentie kost op donderdag en vrijdag geld om binnen te komen, op zaterdag is de toegang vrij maar aanmelding wel gewenst.

Reinout van Schouwen	   ***	student of Artifical Intelligence
email: reinout cs vu nl    ***	mobile phone: +31-6-44360778
www.vanschouwen.info       ***	help mee met GNOME vertalen: nl.gnome.org