Re: [gnome-nl] gaim

Beste Cor,

On Tue, 4 Jul 2006, cor wrote:

Alles werkt perfect, alleen één ding niet.
En dat betreft Gaim v1.5.0, als ik in het berichtvenster "wel" intik,
dan wordt dat, als ik het verstuur, "we'll" .
Dus krijg dan dubbel l, met ervoor een apostrofe.
Weet iemand, hoe ik dat zou kunnen verhelpen ??

Jazeker. Ga in Gaim naar het menu Extra > Voorkeuren, dan onder Plugins
Tekstvervanging zie je de vervangingstabel. Deze is afgesteld op
Engels en daardoor treedt jouw "probleem" op. Haal het item voor "we'll" weg of deactiveer de tekstvervangingsplugin geheel.

Reinout van Schouwen	   ***	student of Artifical Intelligence
email: reinout cs vu nl    ***	mobile phone: +31-6-44360778
www.vanschouwen.info       ***	help mee met GNOME vertalen: nl.gnome.org