Re: [gnome-nl] [Fwd: Minutes of the Board meeting, 2006/Nov/10]

Beste Reinout,

Uiteraard gaat het om hardware/materiaalen die kapot gaan NA de
transport, anders is het een gevalletje DOA en daar ben je voor
verzekerd via het contract met b.v. een UPS (denk ik).

Punt is echter, dat ik vermoed dat dit een stukje "nederlandse"
regelgeving is.
We zetten duidelijk in de regels waar de verantwoordingen liggen, en wie
er wanneer "schuldig" is, en wat wel en niet mag.
Maar als het daadwerkelijk gebeurt dan kijken we wel even.
Meer een regel om discussie te vermijden.

Maar laten we even de assumptie nemen dat ik vervanging moet regelen
voor die hardeschijf.
Dan heb ik persoonlijk al de volgende opties:

	- ik ben verzekerd tegen schade, en ik zou even moeten kijken hoe of
wat maar ik kan je bijna verzekeren dat ik dat wel ergenst op kan
claimen. (auto verkering, inboedel verzekering, etc..)

	- Het ging kapot op T-DOSE, en volgens mij is volgens de nederlandse
wetgeving de organisatie van T-DOSE dan verantwoordelijk voor de schade.

	- GNOME-NL is een SIG van de NLUUG, even kijken of die geen standaard
verzekering hebben tegen dit soort dingen.

	- ~30 euro overmaken voor een nieuwe hardeschijf.

Wel even voor de extra duidelijk, dit is dus niet het geval.
De reactie van murray over  het overlijden van de hardeschijf was als
volgt

"That's not incredibly surprising. It's obviously been bounced around a
lot in transit. I'll see if I can resurrect it with a new hard drive.

I hope this didn't spoil your fun too much."