Re: [gnome-nl] [Fwd: Minutes of the Board meeting, 2006/Nov/10]

Hoi Erik,

Op 08-12-06 heeft Erik Snoeijs<stratos stratos-online nl> het volgende
geschreven:

  - That person will be responsible for replacement of any broken or
damaged equipment while the box is under his control"

Ik denk wel bijna zeker te weten dat dit in response is op de
hardeschijf die bij ons stuk ging, echter denk ik niet dat het nog op
ons van toepassing is.

Was de box onder jouw controle dan op het moment dat ie stuk ging?
Het lijkt me eerder dat dat tijdens transport is gebeurd.
Hoe dan ook: het is wat anders of je verantwoordelijk bent voor het
*vervangen* van materiaal of dat je ook verantwoordelijk bent voor het
*betalen* ervan!

Als het laatste het geval is zie ik het somber in voor de event box.
Dan wil niemand meer die verantwoording op zich nemen.

Reinout van Schouwen
http://vanschouwen.info/