Re: [gnome-nl] Gnome event box

De gnome Event Box is net aangekomen, de posters heb ik al gechecked en
deze zijn in prima staat en verdomde groot :)
de eventbox heb ik nog niet kunnen checken, omdat ik de combinatie van
de sloten niet weet. maar hopelijk zal murray me snel terug mailen met
de combinatie.
Verder vertelde hij me in een mailtje dat er ook 3 small size gnome
t-shirts in zitten.