Re: [gnome-nl] open source community sessions @ LinuxWorld 2005

Ja

Ik heb op zich nog niks op gemaakt.
Ik zal proberen om voor eind oktober een presentatie klaar te hebben.

In de presentatie zal ik me focussen op de algemene kern punten van
GNOME.
* filosofie van gnome
* implementatie daarvan (HIG,usability,simplicity)
* GNOME applicatie overview (Gnome Office, Evolution, Gimp)
* Adaptatie van GNOME. (verhaaltje over gemeentes/grote bedrijven die nu
gnome gebruiken)

hoe lang horen dit soort dingen ongeveer te duren?
en wat voor soort middelen staan er tot onze beschikking. (beamer?)

dan weet ik waarvoor ik ongeveer moet gaan schrijven.

zover ik kan zien zal het publiek redelijk uit het bedrijfsleven komen.
Ik zal mijn presentatie dan ook schrijven voor ITers/managers.
weinig echt technisch en meer globaal functionaliteit.