Re: [gnome-nl] HCC Gnome presentatie

Erik leest inderdaad zijn mail zo goed als dagelijks. ;)

De Impress ziet er zeer goed uit.
screenshot is dan wel niet de standaard "standaard" gnome desktop.
maar ach, maakt ook niet zo bar veel uit.

heb de "schermafdruk" vergroot. bijgesloten een plaatje van hoe het er
uit ziet. plaatje zit nu wel erg dicht op de rand, maar vooral op een
beamer gaat dat uiteraard niet opvallen of lelijk er uit zien. (omdat je
daar de "rand" van de dia niet zal zien)