Re: [gnome-nl] Re: gnome-nl-list Digest, Volume 14, Nummer 13

On 11/23/05, Alex de Haan <alex softwareconsulent nl> wrote:
> Dat ziet er goed uit! Is het mogelijk de schermafdruk nog iets te vergroten?

Ik heb het al naar Erik gestuurd, dus ik wil er eigenlijk niets meer
aan veranderen, maar misschien als hij dit leest (wat ik wel denk :P),
dat hij de schermafbeelding nog ietsje kan uitrekken of zo. En
anders...ach...als het op een groot scherm wordt geprojecteerd, dan is
alles wel duidelijk genoeg te zien denk ik :)

Sander