Re: [gnome-nl] Software Freedom Day 2005 Nederland bij TOSTI Tilburg op 10 september

Karel Demeyer schreef:
"Scapor" is mijn nickname en GNOME: T.U.X. is de naam van m'n
Gnome-gerelateerde blog [1].  Ik zou eventueel wel willen een
presentatie geven als ik daar aanwezig kan zijn, maar ik beschik wel
niet over 'n laptop.
Ik zou wil daar wel niet echt 'alleen' staan ook niet omdat 't de eerste
keer zou zijn dat ik Gnome-NL vertegenwoordig op zo'n manier ;)
Je bedoelt dat je graag met meer GNOMies aanwezig bent?

Gr. Bas!