Re: [gnome-nl] Software Freedom Day 2005 Nederland bij TOSTI Tilburg op 10 september

Hey,

Ik voel 'n hoop interesse om dan naar Tilburg af te zakken, maar ik kan
wel nog niets vastleggen aangezien in nog hoop op 'n vakantiejob in die
periode en ik dan wel eventueel werk met zaterdag-werk ga aannemen als
dat goed betaalt ...

Karel.