Re: [gnome-nl] Software Freedom Day 2005 Nederland bij TOSTI Tilburg op 10 september

On Fri, 2005-07-08 at 10:22 +0200, Reinout van Schouwen wrote:
> Hallo Karel,

> Ben je evt. ook bereid om een presentatie over GNOME te geven?
Om een talk te geven over GNOME vanuit een user standpunt is Scapor (met
GnomeTUX) wel goed geplaatst denk ik :-)

Ik weet nog niet of ik zou komen, het zou kunnen dat er in .be ook iets
komt ivm SFD (zoals Bas intussen al weet nadat ik zn mail had geforward
naar een van de mensen die daaraan werkt ;-))
Daarnaast zou het goed kunnen zijn dat ik dan herexamens heb :-s

Mvg,

Ikke
http://www.eikke.com