[gnome-nl] gdesklets review

Hallo iedereen

Enige tijd geleden heb ik voor linux magazine een artikel geschreven over
Karamba. Menig kent dit als gdesklets voor gnome. Nu vind ik het zonde om de
kans voorbij te laten gaan om daar iets over te schrijven. Met adrighem heb
ik er over gesproken op IRC om er toch iets over te schrijven. Dit kan ik
doen maar eigenlijk is dit iets voor een echte Gnomer. Tevens heb ik de
neiging om toch best partijdig te zijn. Wellicht dat iemand interesse heeft
om er een artikel over te schrijven en desnoods kan dit ook gezamenlijk
gedaan worden.

Als iemand interesse heeft om dit te doen hoor ik het graag.

Groets
Theo Houtman