Re: [gnome-nl] GNOME menu

On Fri, 2005-02-11 at 14:08 +0100, Reinout van Schouwen wrote:
> We hebben al eens eerder een discussie gehad over de vertaling van dit
> woord en de meerderheid was toen voor 'bureaublad', maar in deze
> specifieke context weet ik het zo net nog niet. Ik zit te denken om er
> gewoon 'omgeving' van te maken. Wat denken jullie?

omgeving is wel erg vaag? volgens mij is er niemand die weet wat je dan
bedoelt. Kun je 't niet gewoon "Desktop" laten? Als ik het namelijk over
Desktop heb tegenover m'n ouders (n00bs) weten ze precies waar ze moeten
zijn om de "snelkoppelingen" naar Epiphany, OOo en Evolution etc. te
vinden :)

Groetjes,
François