Re: [gnome-nl] Gnome-nl LiveCD

On Wed, 2005-08-03 at 23:20 +0200, Erik Snoeijs wrote:
> Ok, op dit moment bestaat er een alpha versie van de gnome-nl live cd.
> Een belangrijk punt van deze cd is uiteraard dat we deze naar onze
> doelgroep toe kunnen bewegen.
>
> Gezien onze doelgroep niet al te vaak iso's download en deze op
> cd-brand, zullen wij dit voor hun moeten doen. (of mogelijk dat het idee
> van Ronald werkt, echter daar moet nog achteraan gezeten worden door
> Ronald.)
>
> Er zijn mij 2 manieren bekend om dit voor elkaar te krijgen.
> Laten drukken, of zelf branden.

> [...]
Is een beetje besproken op de meeting, zoals ik toen aan Adrighem
vertelde: gnome-de mensen hadden op LinuxTag zo een drukmachine (alle,
een robot die cds in een pc steekt, brandt, uithaalt, bedrukt, en dat
dan multitasked) in bruikleen. Mss es aan hen vragen -> "herzi" op
GimpNET (#gnome-hackers) zou misschien verder kunnen helpen, of MurrayC.
Verwijs maar naar mij indien nodig ;-)

Ikke