[gnome-nl] Gnome-nl LiveCD

Ok, op dit moment bestaat er een alpha versie van de gnome-nl live cd.
Een belangrijk punt van deze cd is uiteraard dat we deze naar onze
doelgroep toe kunnen bewegen.

Gezien onze doelgroep niet al te vaak iso's download en deze op
cd-brand, zullen wij dit voor hun moeten doen. (of mogelijk dat het idee
van Ronald werkt, echter daar moet nog achteraan gezeten worden door
Ronald.)

Er zijn mij 2 manieren bekend om dit voor elkaar te krijgen.
Laten drukken, of zelf branden.

Echter voordat we allemaal als een gek beginnen te branden thuis, moeten
we eerst even een kostenplaatje maken, om te kijken of dit project
uitvoerbaar is.

Omdat de HCC er aan komt, ga ik even uit van 1000 stuks.

Zelf branden:
cds 		= ~200 euro (circa 20,- per 100stuks spindel)
stickers 25 	= ~174.75   (6,99 per pakket met 40 stickers)
total		= ~374.75 + veel moeite

de prijzen zijn simpelweg even gegoogled via office supply sites.

laten drukken:
Master		= ~250,-
1000 stuks	= ~381,- (0,381 cent per cd)(dit is met 2 kleuren verf)
sleaves		= ~178,- (dit is met 4 kleuren verf)
total		= ~809,-

deze prijzen zijn genomen van de drukker die we bij mijn werk wel eens
aangesproken hebben voor cd drukwerk.

Als mensen hier goedkopere oplossingen voor kunnen vinden dan is dan
horen wij dat uiteraard graag.

--
Erik Snoeijs <ErikSnoeijs nl gnome org>

gnome-nl: http://nl.gnome.org