Re: [gnome-nl] design voor zakenkaartje kiezen.

Op ma, 11-04-2005 te 20:05 +0200, schreef J.M. Maurer:

> Precies, en die leuke dingetjes geven de letters dus leuke zachte ronde
> vormen, zoals jij 'wou'  :-)

Hoe wat ook genoemd wordt, ik ben het wel ermee eens dat een sans-serif
als Vera Sans of Arial o.i.d. een stuk mooier eruit ziet. Dat is bij
weinig tekst gewoon een betere keus denkik.

Maar uws, ben jij professioneel actief op dit gebied, dat je direct met
dit soort dingen komt?

Groetjes,
Vincent
--
GNOME vertalen: Kijk op http://nl.gnome.org/ voor meer info.
Kom eens langs op irc://irc.gnome.org/gnome-nl/