Re: [gnome-nl] design voor zakenkaartje kiezen.

Op ma, 11-04-2005 te 19:32 +0200, schreef J.M. Maurer:

> erm, bedoel je dan niet juist een serif font ?

Ik meen me te herinneren dat de serifs die dingetjes zijn die leuk aan
letters hangen, zoals bij Times New Roman, en sans-serif die dingetjes
niet heeft (bijv. Arial).

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
                           | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij             | GPGkey: 0x8A43CF30