Re: [gnome-nl] design voor zakenkaartje kiezen.

Op ma, 11-04-2005 te 13:15 +0200, schreef uws:

> Dank voor alle positieve reacties op mijn ontwerp, maar ik wil benadrukken
> dat dit slechts een eerste ontwerp van me was en niet bedoeld is als
> definitieve versie.

Ah...

> Twee losse opmerkingen:
>
> 1. Ik ben zelf niet bepaald tevreden met het gebruikte font (Bitstream
>    Vera, is voor on-screen gebruik bedoeld), maar ik weet niet hoe vrij onze
>    keuze kan zijn ivm. met GNOME-policy. Kan iemand hier een licht op
>    werpen?

Persoonlijk (maar ik weet dan weer weinig van de GNOME policy) vind een
sans-serif font beter bij GNOME passen, wat meer zachte ronde vormen.

> 2. Wat te doen met de achterkant van het kaartje?

Ik ben niet creatief, dus ik zou zeggen: wit laten. Maar iets creatiefs
waarbij het logo of iets anders GNOMEigs terugkomt is natuurlijk wel
mooier.

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
                           | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij             | GPGkey: 0x8A43CF30