Re: [gnome-nl] GNOME "solution providers"

Op zo, 03-04-2005 te 16:20 +0200, schreef Reinout van Schouwen:
> Hoi,
>
> Onderstaand mailtje ben ik van plan te sturen naar een aantal relevante
> maillijsten. Iedereen mee eens? Opmerkingen?
>
> Beste lezer,
>
> Mij is gevraagd op het aakomende MKB-trainingsweekend van stichting De
> Softwareconsulent iets te vertellen over GNOME, namens GNOME Nederland.

Zowieso is het "aankomende". :)

> Nu ben ik aan het nadenken over welke informatie nuttig is voor MKB'ers
> om te vertellen. Daarom zou ik graag van jullie weten welke bedrijven in
> Nederland opensource-oplossingen leveren die gebaseerd zijn op
> GNOME-technologie. Natuurlijk ben ik bekend met de grote jongens zoals
> Novell en Sun, maar ik ben vooral benieuwd naar kleinere bedrijven.
> Als jouw/uw bedrijf hier iets mee doet, of andere bedrijven kent die
> daarmee bezig zijn, hoor ik het graag.

Ik zou daar gewoon uw neerzetten. Nu is het naast amicaal ook nog
knullig.

De inhoud van de tekst vind ik prima. Duidelijk op alle punten.

> met vriendelijke groet,

Hoofdletter?

Groetjes,
Vincent

--
GNOME vertalen: Kijk op http://nl.gnome.org/ voor meer info.
Kom eens langs op irc://irc.gnome.org/gnome-nl/