[gnome-nl] GNOME "solution providers"

Hoi,

Onderstaand mailtje ben ik van plan te sturen naar een aantal relevante maillijsten. Iedereen mee eens? Opmerkingen?

Beste lezer,

Mij is gevraagd op het aakomende MKB-trainingsweekend van stichting De Softwareconsulent iets te vertellen over GNOME, namens GNOME Nederland.

Nu ben ik aan het nadenken over welke informatie nuttig is voor MKB'ers om te vertellen. Daarom zou ik graag van jullie weten welke bedrijven in Nederland opensource-oplossingen leveren die gebaseerd zijn op GNOME-technologie. Natuurlijk ben ik bekend met de grote jongens zoals Novell en Sun, maar ik ben vooral benieuwd naar kleinere bedrijven. Als jouw/uw bedrijf hier iets mee doet, of andere bedrijven kent die daarmee bezig zijn, hoor ik het graag.

met vriendelijke groet,