Re: [gnome-nl] Notulen GNOME-NL Summit 02-04-2005

Omdat men op IRC vroeg dit op de mailinglist te posten ;-)

pvanhoof reinouts_away, over die (GNOME) C IDE: Je moet beslist eens
Anjuta bekijken. Alhoewel het inderdaad alles behalve een ideale ide is

pvanhoof "UbuntuCD's regelen om uit te delen tijdens presentaties" Ik
had er pas nog 250 :), maar ze zijn allemaal uitgedeeld @ work e.d.

pvanhoof Als je die gewoon via die website bestelt komen die werkelijk
aan

pvanhoof "Uitwerken GNOME-NL flyer": Daar zou ik eerder een brochure van
maken. Of een mooi bedrukt mapje met wat eenvoudigweg afgeprinte
papieren met wat informatie in

pvanhoof een flyer is zo .. "fuif"-achtig. Dat houden ze niet bij tot
thuis en smijten ze diezelfde computebeurs (of waar je het ook zal
uitdelen) nog weg
* kwm_ (~kwm kazerne demon nl) has joined #gnome-nl

pvanhoof "GNOME-NL LiveCD": De Ubuntu Hoary livecd? Zit toch in
hetzelfde mapje als die cd's die je zal bestellen bij Ubuntu. Mss iets
afspreken met de mensen van Ubuntu? (Gnome-nl branded livecd, als enkele
GNOME-NL developers wat specifieke Ubuntu bounties uitwerkt zullen ze
dat wel doen :p --zulke cdtjes drukken--)

pvanhoof Guadec: kom ik ook naartoe, kben wel geïnteresseerd in te horen
hoe ik het gnome-nl initiatief kan helpen

--
Philip Van Hoof, Software Developer @ Cronos
home: me at freax dot org