gnome-nl Novell congres

Hoi allen,

okee, ik heb in de aanbieding voor een Novell congres aanstaande 8
december in Ede:
- 4 tickets (gratis)
- een standje (kan zijn dat we bij NedLinux of NLLGG of Novell op de
stand komen, is momenteel nog niet helemaal duidelijk)

Wij hebben dus nodig:
- promotiemateriaal
   * flyers
   * posters
   * T-shirts voor de herkenbaarheid van het team
- 4 enthousiaste mensen die "het gezicht van GNOME" willen vormen
   * ik natuurlijk! ;-).
   * Reinout en Vincent wilden geloof ik ook wel mee
   * evt. nog 1 ander dus...
- laptops plus ubuntu (of iets dergelijks) live-CDs
   * serieus! Als er mensen zijn die hun laptop voor een dagje willen
     afstaan of ergens voor een dagje ergens eentje te leen kunnen
     krijgen, graag! Vincent en Reinout hebben geen laptop, ik wel,
     en met 1 laptop kom je niet ver.

Erik had interesse voor die laatste plek als ik 't zo las, en nog een
laptop + auto ook (woei!). Anderen lijken ook interesse te hebben op
IRC. We zien zo wel wie wat waar. Als er nog andere dingen zijn, please
let me know.

Gr,

Ronald
--
Ronald S. Bultje <rbultje ronald bitfreak net>