Re: gnome-nl Novell congres

Ik kan een aantal prints laten maken, dus zodra het eind bestand van de
posters er is zou ik dit graag zo snel mogelijk willen hebben zodat ik
het kan laten printen.

zullen zo'n 10 prints zijn op A3.

Als posters al gedaan zijn kan ik natuurlijk ook voor 10 A3's printen
aan flyers. (dat zouden dan zo'n 40 flyers zijn A5 formaat.)

10 prints is overgens niet het max ofzo, maar dat is simpelweg wat ik zo
ongeveer bereid ben om er qua kosten in te steken.
Is circa 1,50 per A3 printje.

had het opzich al op IRC gemeld, maar denk voor de organisatie van het
geheel meld ik het ook even op de list.