Re: gnome-nl Plannen

Op do, 18-11-2004 te 12:50 +0100, schreef Michel Klijmij:

> Ik heb ook al een vraag gesteld op de ubuntu-users lijst om te zien of
> het makkelijk is om de standaard locale aan te passen en zo een 'eigen'
> Ubuntu-nl LiveCD te hebben. Moet volgens mij kunnen, maar ik ben geen
> expert op dat gebied. Hopelijk krijg ik reactie. Lijkt me ook in de
> Ubuntu-spirit te passen, gelocalisede LiveCD's.

Oh feck, ik gewoon niet goed gekeken.

Douw de Ubuntu live cd erin en je kan via Locales submenu de live cd
gewoon in het Nederlands zien.

Kortom: perfect demonstratiemiddel. Iedereen snel een stuk of 10 van die
dingen bestellen via shipit.ubuntulinux.org of downloaden & branden :)

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
                           | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij             | GPGkey: 0x8A43CF30