Re: gnome-nl Plannen

Op do, 18-11-2004 te 12:31 +0100, schreef Reinout van Schouwen:

> Dat we de nieuwste GNOME-versie willen tonen lijkt me wel duidelijk!

Ik heb ook al een vraag gesteld op de ubuntu-users lijst om te zien of
het makkelijk is om de standaard locale aan te passen en zo een 'eigen'
Ubuntu-nl LiveCD te hebben. Moet volgens mij kunnen, maar ik ben geen
expert op dat gebied. Hopelijk krijg ik reactie. Lijkt me ook in de
Ubuntu-spirit te passen, gelocalisede LiveCD's.

Inmiddels heb ik trouwens een stapeltje met 5 x86 en 5 PPC edities van
Ubuntu ontvangen per post. Je kan je nog steeds opgeven op
http://shipit.ubuntulinux.org/ om ze toegezonden te krijgen. Het ziet er
erg professioneel uit, met hetzelfde plaatje als van het GDM login
scherm dat op hun site staat. Elke x86 CD komt met een LiveCD, amd64 en
ppc alleen de installatiecd.

Kortom: Hup Ubuntu!
(maar Mandrake is ook leuk hoor :p )

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
                           | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij             | GPGkey: 0x8A43CF30