Re: Gnome-nl webform van Gerard van Enk

Vincent van Adrighem wrote:
Beste Gerard,

Het klinkt geweldig dat de eerste Europese conferentie in Amsterdam
gehouden gaat worden. Blij om dat te horen.

GNOME-NL is als community vrij jong, maar wil zeker graag bijdragen aan
de conferentie. Je kunt mijn adres wel doorgeven als contactadres voor
O'Reilly. Ik neem aan dat zij dan contact opnemen om te praten over
ideeën / plannen?

In eerste instantie ben ik bezig met een lijst samen te stellen met belangstellende organisaties en die geef ik dan door aan O'Reilly. Zij zullen dan verder contact opnemen. We moeten nog ff kijken hoe dat precies gedaan gaat worden, het is voor hun ook nieuw om aan de andere kant van de oceaan iets te organiseren :)

Gerard