Re: gnome-nl Plannen

Hoi allemaal,

Ik heb de flyer toegevoegd aan de TODO lijst. Beetje bij beetje
verandert de website ook in een meer community-gerichte website.

Wat betreft de samenwerking met de grote jongens, dat ligt er natuurlijk
maar aan hoeveel tijd iedereen heeft. Tot nu toe ben ik die persoon
geweest voor GNOME-NL, maar als er echt grote plannen gaan komen (zoals
eigenlijk wel nodig is, willen we goed naar voren komen), dan vrees ik
dat er hier en daar wel wat tekort aan tijd gaat komen. Misschien moeten
we een x aantal commissarissen gaan aanstellen die 't een en ander gaan
doen (niet direct te zwaar denken).

Groetjes,
Vincent