Re: gnome-nl Evenementenagenda

Op ma, 20-12-2004 te 11:50 +0100, schreef Michel Klijmij:

> Kan ook als "gewone" pagina op nl.gnome.org denk ik, evt. met onderaan
> een formuliertje waarmee je makkelijk een evenement kan opgeven (naam
> evenement, datum, korte omschrijving). Het is niet zó dynamisch dat dat
> als Wiki moet. Het kan wel hoor.

Daar ben ik het ook mee eens. Een wiki is handig voor zeer dynamische
pagina's waar iedereen de inhoud van moet kunnen wijzigen. Evenementen
vallen daar niet onder en kunnen dan beter op de algemene nl.gnome.org
pagina neergezet worden. Ik zal eens kijken of we een mooie pagina
kunnen regelen waarin je evenementen kunt toevoegen / wijzigen.

Welke evenementen hebben we al om op de agenda te zetten?

Groetjes,
Vicnent
--
Help mee met het vertalen van GNOME. Kijk op http://nl.gnome.org/ voor