Re: gnome-nl ff voorstellen enzo

Hoi Frederik, en welkom op de gnome-nl lijst.

Op zo, 19-12-2004 te 15:26 +0100, schreef Frederik Vos:

> hehe,
> Nu onder 9.1 heb ik wel even 2.8 gedraaid (van usr-local-bin), maar heb
> voor wat ik er mee doe (werk met Gnome zowel thuis als op 't werk) niet
> het idee dat 2.8 de extra moeite waard is (nog geen rpm's beschikbaar
> voor SuSE so far as I know): zowel 2.6 als 2.8 doen hun job perfect en
> de boel is zo stabiel als een huis.

Da's altijd mooi om te horen. Ben zelf wel zeer blij met 2.8 vanwege de
dbus-integratie. Automatisch openen van gthumb bij aansluiten van je
camera enzo...ook erg mooi om te demonstreren natuurlijk.

> [...]
> kde-nl hebben we bijvoorbeeld wel eens met een groep gewerkt aan de
> vertaling van Quanta. En we zouden wat kunnen helpen bij promotie dingen
> ofzo.
> Jullie zouden ons kunnen helpen met bijv. eens een presentatie te doen
> over een gnome-related item op een van onze meetings, ons op de hoogte
> houden van activiteiten etc. (ik zal dat wel gedeeltelijk doen door
> dingen door te geven van de ene lijst naar de andere). En wellicht
> kunnen we zelfs wel eens krachten bundelen bij een expo, congres ofzo.

Dat zijn enkele zeer mooie ideeën die je daar oppert. Projecten over en
weer, dat lijkt me wel wat. Een presentatie houden over GNOME bij
jullie. Gaan jullie wel vaker naar congressen? Misschien kunnen we daar
wel iets in doen.

Ook iets samen organiseren lijkt me een goed idee. We hebben samen met
KDE-NL met de gedachte lopen spelen om een zgn. Desktop-dag te
organiseren. Is dat wat je ongeveer in gedachten had? Lijkt mij namelijk
wel een leuke mogelijkheid om samen te werken.

Groetjes,
Vincent van Adrighem
--
Help mee met het vertalen van GNOME. Kijk op http://nl.gnome.org/ voor