Re: gnome-nl ff voorstellen enzo

On Sun, 2004-12-19 at 14:53 +0100, Reinout van Schouwen wrote:
> Hoi Frederik,

> Jeetje, wat loop jij achter zeg, een beetje bikkel draait toch wel de
> 2.9 unstable series ;-)

hehe,
Nu onder 9.1 heb ik wel even 2.8 gedraaid (van usr-local-bin), maar heb
voor wat ik er mee doe (werk met Gnome zowel thuis als op 't werk) niet
het idee dat 2.8 de extra moeite waard is (nog geen rpm's beschikbaar
voor SuSE so far as I know): zowel 2.6 als 2.8 doen hun job perfect en
de boel is zo stabiel als een huis.

> Vast wel. Wat voor dingen had je in gedachten?
>
> groeten,

Van onze kant uit kunnen we zo gaande eens een projectje doen, voor
kde-nl hebben we bijvoorbeeld wel eens met een groep gewerkt aan de
vertaling van Quanta. En we zouden wat kunnen helpen bij promotie dingen
ofzo.
Jullie zouden ons kunnen helpen met bijv. eens een presentatie te doen
over een gnome-related item op een van onze meetings, ons op de hoogte
houden van activiteiten etc. (ik zal dat wel gedeeltelijk doen door
dingen door te geven van de ene lijst naar de andere). En wellicht
kunnen we zelfs wel eens krachten bundelen bij een expo, congres ofzo.

greetz
Frederik