gnome-nl weblog software

Hoi allen,

Momenteel heb ik een "weblog" op advogato dat ik nauwelijks gebruik.

Eigenlijk heb ik wel de behoefte om hier wat meer aan te doen, en dan evt op planet gnome aan te melden. Weet iemand of Kovoks (of een andere site) een pakket als wordpress of livejournal aanbiedt, in ieder geval iets wat met zo'n gnome-blogprogrammaatje kan worden aangesproken?

Mijn provider Xs4all heeft een experimentele weblogservice, maar da's een dotnot achtig ding.

==  Europa zonder softwarepatenten! == www.nosoftwarepatents.com ==