Re: gnome-nl Gnome Vs. KDE

On wo, 2004-12-15 at 21:28 +0100, Erik Snoeijs wrote:
> 1 van de punten waar we op het novell congres snel achter kwamen was dat
> mensen graag wouden weten wat nu het verschil was tussen KDE/GNOME.
>
> En als je dan iemand als mij bent. (jup KDE 2.1 wel eens gedraaid, maar
> voor de rest?) dan kun je eigenlijk alleen je mening geven, en je mening
> is leuk maar niet echt nuttig.
>
> Na het congres werd er dan ook nog even tussen neus en lippen over dit
> punt gepraat, en in ieder geval besloten om niet onnodig olie op het
> vuur te gooien, door onze mening als feit te verkondigen.
> [...]

Een van de mooiste punten aan de huidige gnome versies persoonlijk:

 - de HIG, wat leidt tot een zeer consistente look & feel
 - het Usability Project, GNOME werkt gewoon goed & efficient, ik
verlies geen tijd met hersenloze dingen.

En sinds ik van Gentoo naar Ubuntu ben overgestapt:

 - Just Works ;)

Ruben

--
Ruben Vermeersch