Re: gnome-sound-recorder 3.4.0

@Gemma: ¿Podrías indicar cuál era tu versión anterior de Ubuntu y cuál es la nueva, a la que has actualizado?
Eso ayudaría a trazar el problema y, en su caso, darte alguna sugerencia.

Could you state your former Ubuntu version and the one you've updated it to? It could help tracing the problem and, just in case, giving you some hint.

Regards,

--
Un saludo,
Kind regards,

Antonio Rodulfo
Ingeniero Industrial, Ingeniero de Desarrollo y Consultor de Proyectos
Industrial Engineer, Development Engineer and Project Consultant

Bones,

m'agrada molt aquest senzill i eficaç gravador d'àudio.

Però des de l'actualització de l'ubuntu que en la opció "Enregistra
des de l'Entrada", només em dona la opció "Master", i en clicar gravar
no fa res...
Vaig provar amb Audacity, per veure si era cosa dels micros o del pc,
però llavors sí que em funcionava.

Però la senzillesa del sound recorder m'agrada molt més.

Alguna idea?
gràcies!
--
ReCREA, imagina i torna a inventar el teu entorn :)

http://gelabertgg.wix.com/recrea