=?ISO-8859-1?Q?Prvn=ED?= =?UTF-8?Q?_p=C5=99eklad?=

Ahoj,

začal jsem překládat nápovědy k programům, protože v těch to, co se týká
češtiny, zatím moc slavné není. Pro začátek jsem přeložil nápovědu od
kalkulačky (gcalctool). Je to můj první překlad přímo pro Gnome a nějak
jsem úplně nepochopil co s ním.

Z informací na webu jsem vytušil, že člověk musí mít git účet, ale ten
dostane, až po schválení na základě nějakého ukázkového překladu. Komu
ale ten překlad zaslat? Sem do konference?

Marv