[DL] orca - master

Sziasztok,

orca – master – po (Magyar) állapota mostantól: „Lefordítva”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/orca/master/po/hu

Gábor, elkészültem az Orka master ágban levő fordításának frissítésével.
Rengeteg ARIA vezérlőelem megnevezés sztring került be a fordításba, ezeket megcsináltam.
Át tudnád nézni ezeket az új fordításokat a beküldés előtt? Nem minden vezérlőelem megnevezésre volt jó
ötletem, hátha valamin lehet változtatni, javítani, ha esetleg az adott vezérlőelemre létezik bevett magyar
megnevezés az ARIA webes technológiánál.
Ha szükséges valamilyen javítás, szívesen megcsinálom a beküldés előtt.
Ezek az üzenetek csak a beszédszintetizátorral lesznek felolvasva, a képernyőn nem jelennek meg ezek az
üzenetek.
A legtöbb új bekerült ARIA vezérlőelem megnevezéssel én átlagos internetezés közben nem találkoztam, innen
próbáltam meg elolvasni az egyes vezérlőelemek leírását:
http://rawgit.com/w3c/aria/master/aria/aria.html

Attila Hammer
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.