orca - master

Sziasztok,

Egy új hozzászólás érkezett ehhez: orca – master – po (Magyar).
https://l10n.gnome.org/vertimus/orca/master/po/hu

Attila: egy problémát látok, a scroll bar egyszer görgetősáv másszor gördítősáv - ezt egységesíteni kellene.
GTK-ban görgetősáv.

Balázs: "Copyright (C) 2006-2016" - ilyet ne csinálj, most nem keresem meg, de egyszer már nagyon letoltak
egy fordítót ezért. Talán jogilag nem teljesen korrekt így írni, nem emlékszem már.

Ez a változtatás:
msgstr "Ugrás az előző kombinált listamezőre."
msgstr "Átugrik az előző kombinált listamezőre."
szerintem fölösleges, a --help kimenetében jelennek meg ezek. Így is jó volt.

kisbetű-nagybetű váltások: a messages.py fájlból jönnek, a megjegyzés szerint ezeket fel fogja olvasni, így
mindegy, hogy kis- vagy nagybetű sikerült-e.

Ezeknek a lecserélése:
msgstr "kombinált szerkesztőmező"
msgstr "Banner"
msgstr "Kattintható elem"
véleményes, szerintem direkt furák. Az ilyeneknél inkább bízok Attila ítéletében.

Gábor Kelemen
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.