epiphany - master

Sziasztok,

epiphany – master – po (Magyar) állapota mostantól: „Inaktív”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/epiphany/master/po/hu

Elraktam, köszönöm. Elég sok tévesztés volt, főleg a frissített hosszabb szövegekben, illetve az egyik
.gschema fájlból jövő kulcs leírásában. Ami ott egyszeres idézőjelek között van, az kulcsérték, és nem
fordítandó, a szöveg annak a jelentését magyarázza el. Illetve van egy keresztkérdésem: mit olvas fel az
olvasó ha ezt a karaktert látja: “ és mit, ha ezt: „
A kettő közül az első egy felső dupla kezdő idézőjel, amit az eredetiben használnak egyre több helyen, a
második ennek magyar megfelelője, egy alsó dupla kezdő idézőjel. Ha ezeket az olvasó nem különbözteti meg, az
baj. Csak azért kérdezem, mert következetesen rontottad el. A „szép” magyar idézőjelek az AltGr+o és AltGr+p
kombinációkkal érhetők el.
A beépített kereső URL-eket nagyjából ellenőriztem, remélem sikerült mindenhova működőt tenni.

Gábor Kelemen
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.