[gnome-gl] seahorse - master

Ola,

Escribiuse un novo comentario en seahorse - master - po (Galego).
https://l10n.gnome.org/vertimus/seahorse/master/po/gl

Si, xa me decatara deses erros pero non é unha tradución miña. É que fixen un merge do ficheiro de gnome co
de launchpad onde fixen as correccións antes de saber que era de gnome (e onde está traducido como chaveiro)
e o resultado non foi satisfactorio. Estou facendo a revisión a man. Enviarei un ficheiro novo canto antes.

Saúdos

marcoslans
--
Esta é unha mensaxe automática enviada desde l10n.gnome.org.