Re: [gnome-gl] escribir tres puntos seguidos

No seu momento enviara un cadro sobre este tipo de cousas, nel dicia
(modifico para o caso)

Escribindo caracteres especiais

Prememos [Ctrl]+[Maiús]+[u]

e apareceranos un u subliñado u

escribimos de seguido o valor hexadecimal do símbolo ASCII correspondente

(como exemplo imos empregar o O barrado ou cruzado Ø cuio valor
hexadecimal é D8)

ud8

e tras premer [Barra espaciadora] ou [Intro]

convertese no símbolo que precisamos:

Neste caso sería: para … valor hexadecimal 2026

O correo de referencia ten o asunto: Caracteres especiais e é do 20/07/2010

Posteriormente con data 30 de abril enviei baixo o asunto: Caracteres
especiais en GNU/Linux - LibO - OOo dous PDF un deles de símbolos
matemáticos.
Os nomes dos PDF son: CaracteresEspeciais.pdf e CaracteresMatematicos.pdf

Podedes tamén descargalo de:
http://gruvi.galpon.org/arquivos/trasno/CaracteresEspeciais/