Re: [gnome-gl] escribir tres puntos seguidos

Se empregas GNOME, vaite á configuración do teclado e seleccionando
distribución de Spain. Preme no botón "Mostrar a disposición".

Poderás ver que a elipsis está na tecla da coma en combinación coa tecla
de terceiro nivel.
En 13/09/11 07:36, Xosé M. escribiu: