Re: [gnome-gl] [Gnome] Appointment/Meeting no evolution

2010/11/2 Fran Dieguez <listas mabishu com>:
> [...]
> existirían inconsistencias entre distintos aplicativos Open Source.
>

> Saúdos,
>
> PD.: Por favor, subscríbete e envía as mensaxes a
> gnome-gl-list gnome org xa que agora a rolda gnome g11n net non é a
> oficial. Eu estou subscrito á mesma por estes posíbeis envíos
> incorrectos.
>
> --
> Fran Dieguez
> Coordinator of Galician translators team of GNOME and Ubuntu
> Trasno Association (www.trasno.net)
>
> O Mar, 02-11-2010 ás 18:22 +0100, marcoslansgarza gmail com escribiu:

Para min:

"appointment" = "cita" aínda que vin algúns "compromiso" no open-tran
"meeting" = "xuntanza" aínda que os resultados do open-tran indican o
uso maioritario de "reunión"

Pode que sexa debido a que "event" se use é contextos diferentes que
requiran traducións diferentes. Habería que investigalo.

E coincido en que se debería discutir en Trasno.

Por certo, en que rolda estades discutindo estas cousas? A min é a
primeira mensaxe que me chega.