Re: [gnome-el] GUADEC 2016 Πειραιας

Γεια σας,

Καλό είναι πριν το bid να σταλθεί ένα μήνυμα στις λίστες [1][2] του Foundation και του Board ότι προτίθεστε να διοργανώσετε το συνέδριο στον Πειραιά.

Δείτε μερικά παραδείγματα από το 2015 [3] [4] μαζί με τα αρχικά προσχέδια των αιτήσεων.

Θάνος

[3] https://mail.gnome.org/archives/foundation-list/2013-August/msg00000.html
[4] https://mail.gnome.org/archives/foundation-announce/2013-July/msg00007.html

Νίκο, δείτε τα πρακτικά της συνάντησης των διοργανωτών.
https://wiki.gnome.org/GUADEC/2015/Meetings/20150407

Καλό είναι να συμμετάσχετε για να παίρνετε ιδέες.

Στις 16 Απριλίου 2015 - 11:54 μ.μ., ο χρήστης Efstathios Iosifidis
<iefstathios gmail com> έγραψε: