Re: [gnome-el] GUADEC 2016 Πειραιας

Καλησπέρα,

Εμείς θα θέλαμε:
1) Κάποιον μέσα στα πράγματα του GNOME προκειμένου να παρουσιάσει και
να στηρίξει την υποψηφιότητά μας στο GUADEC 2015 ή το board όταν θα
είναι έτοιμη
2) Να συγγραφτεί ένα κείμενο το οποίο περιληπτικά θα αναφέρει τα
επιτεύγματά της ελληνικής κοινότητας GNOME στην τοπική σκηνή για να το
βάλουμε στο κείμενο υποψηφιότητας

Αν χρειαστεί βοήθεια για το κείμενο/κτλ, πείτε μου. Ήμουν στην ελληνική κοινότητα GNOME
μεταξύ 1999-2011 και τώρα έγινα επίτημο μέλος στο GNOME Foundation ;-).

Σίμος

Στις 9 Απριλίου 2015 - 12:45 μ.μ., ο χρήστης Efstathios Iosifidis
<iefstathios gmail com> έγραψε:

--
Nick Mantas