Re: [team-gnome-gr] Παραίτηση από συντονιστής του Ελληνι κού GNOME εξαιτίας της Ετ αιρίας ΕΛ/ΛΑΚ

2012/1/18 Παύλος-Πέτρος Τουρνάρης <p tournaris gmail com>
2012/1/17 stavros daliakopoulos <stavros daliakopoulos gmail com>

> Ανεξάρτητα από το ποιος έχει δίκιο στη διένεξη, πιστεύω ότι η απόφαση του
> Σίμου περί παραίτησης από την ομάδα gnome έχει παρθεί εν θερμώ. Εξάλλου το
> gnome.gr και το ellak.gr είναι δύο διαφορετικά πράγματα.
>
> Στις 17 Ιανουαρίου 2012 5:57 μ.μ., ο χρήστης Νίκος Αλμπανόπουλος <
> nikosal freemail gr> έγραψε:

> ανοιχτό
> planet.
> που
> θα

> --
>
> Υ.Γ. μπορείτε να μου στείλετε ένα σύντομο μήνυμα στο:
> http://twitter.com/#!/sdaliakopoulos
> [...]
Ερχόμενος να επιβεβαιώσω τον προηγούμενο φίλο να ρωτήσω κι εγώ;Τι σχέση
έχει το GNOME με την εταιρεία ΕΛΛΑΚ;;Καμία!!!!Μπορείτε πολύ απλά κ.Σίμο να
τους αφήσετε στην ησυχία τους και να σας αφήσουν και αυτοί.Το θέμα με τον
"πλανήτη" κάποια στιγμή θα το λύσετε.Δεν είναι αναγκαία η παρούσα απόφαση
που βλέπω την υποστηρίζεται με τόσα επιχειρήματα και τεκμήρια, να γίνει
πραγματικότητα, λόγω του τρόπου που πάρθηκε αυτή!Άποψή μου.Ήμουν κάποτε
ένας από αυτούς που συντονίζατε στη μετάφραση και θα ήταν κρίμα να μην σας
"γνωρίσουν" και οι υπόλοιποι εθελοντές που θελήσουν να ασχοληθούν
μελλοντικά.Εύχομαι να λυθεί και αυτό και να προχωρήσετε και πάλι
ενωμένοι.Καλή συνέχεια!

Καλησπέρα!

Το παρασκήνιο του ζητήματος το περιγράφω στο https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/2012-January/012606.html
Υπήρξε επικοινωνία για το πλανήτη ΕΛ/ΛΑΚ το 2010, το καλοκαίρι του 2011 καθώς και το Δεκέμβριο του 2011.
Κατά εμένα, ο Νίκος Ρούσσος ήθελε να εξυπηρετήσει το σύλλογο hellug στον οποίο ανήκει, και προέβαλε απαράδεκτες απαιτήσεις, πράγματα που δε γίνονται (στο εξωτερικό).

Δεν έχω άλλη επιλογή από την «απεργία από το εθελοντικό έργο». Αν πραγματικά ενδιαφέρεται η Εταιρία ΕΛ/ΛΑΚ, τότε μπορεί να κινηθεί.
Για τον πλανήτη ΕΛ/ΛΑΚ πρότεινα να κάνω τη φιλοξενία σε δικό μου webhosting. Κάτι τέτοιο θα επιλύσει το ζήτημα άμεσα. Είναι στο χέρι της Εταιρίας ΕΛ/ΛΑΚ.