Re: [team-gnome-gr] Εμφάνιση <quote>, < /quote> στο html

Καλημέρα,

Γιατί τα <quote>, </quote> εμφανίζονται ως &#x201C; και &x201D; στη μορφή html στα ελληνικά;

Πράγματι, υπάρχει αυτό το σφάλμα. Πρέπει να σχετίζεται με τις ρυθμίσεις παραγωγής των αρχείων HTML, που σχετίζονται με τα ελληνικά.
Γράψε στη λίστα ώστε να το δει και κάποιος άλλος που θα μπορούσε να ασχοληθεί. Θα μπορούσα να το ελέγξω λίγο περισσότερο σε μερικές μέρες.

Το πρόβλημα το είδα και εγώ έχοντας δημιουργήσει τα html ανεξάρτητα. Παρουσιάζεται μόνο στα <quote>, </quote>;

Πέρα από το πιο πάνω θέμα έχω δει άλλα δύο
1) Δεν εμφανίζεται καμιά εικόνα (ούτε οι αγγλικές)

http://ubuntuone.com/3wmVFf1oxWmKXzrsQsxdjB
Για να δεις και τις εικόνες, πρέπει να βάλεις στον κατάλογο /..../.../gimp-2.7/share/gimp/2.0/help/el/images της εγκατάστασης που δοκιμάζεις τις εικόνες από εδώ http://ubuntuone.com/3eB3BGid1MvAVfuXtArzOa (Είναι οι αγγλικές από τον κατάλογο /gimp-help-2/images/C και όσες ελληνικές υπάρχουν από τον /gimp-help-2/images/el

2) Όλες οι εικόνες  είναι από το 2009 και σε gimp-2.6 (όπως και το εγχειρίδιο),  σε τι να δουλέψω τα στιγμιότυπα σε gimp-2.7.4 ή gimp-2.6.11;

Στην πιο πρόσφατη έκδοση θα έλεγα...

Στέργιος