Re: [team-gnome-gr] Fwd: Google Code-In 2011: Tasks wanted!

2011/10/30 Jennie Petoumenou <epetoumenou gmail com>

2011/10/30 Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) <diamond_gr freemail gr>

Στις 30/10/2011 08:19 πμ, ο/η Jennie Petoumenou έγραψε:

Καλημέρα,
Δυστυχώς, αυτές τις μέρες δεν έχω/είχα καθόλου διαθέσιμο χρόνο.
Λογικά όμως, θα μπορούσα να ψάξω κάποια task για τη δεύτερη προθεσμία (16 Δεκεμβρίου).
Είναι αλήθεια ότι πέρυσι τον ταλαιπώρησα τον Γιάννη. Μπορούμε πάντως να ελπίζουμε ότι φέτος που θα γνωρίζουμε καλύτερα τα κατατόπια η διαδικασία θα είναι πιο εύκολη.
Πάντως, αν ενδιαφέρεται κανείς άλλος να κάνει mentoring, είμαι στη διάθεσή του για απορίες.
Τζένη

Καλημέρα και από εμένα,

Εγώ έχω δηλώσει mentor στο openSUSE. Θα μπορούσα να κάνω το ίδιο και εδώ.
Τζένη, περιμένω οδηγίες (είτε λίστα, είτε προσωπικά).
Μιας και ασχολούμαι με marketing, θα δω τι μπορούμε να κάνουμε για να σπρώξουμε λίγο το θέμα στην Ελλάδα. Ήδη κάνω επαφές...
Χμ... Έχεις δηλώσε mentor για μεταφράσεις; Γιατί εγώ αυτό εννοούσα. Όπου ο mentor πρώτα διαλέγει τις μεταφράσεις που πρέπει να γίνουν, και μετά  διορθώνει αυτές τις μεταφράσεις.

Για το Google Code In 2011 δεν έχουν εγκριθεί ακόμα οι κοινότητες που θα λάβουν μέρος. Η καταληκτική ημερομηνία είναι στις 7 Νοε, οπότε λίγο αργότερα θα ξέρουμε αν το GNOME θα λάβει μέρος (μάλλον θα λάβει διότι πληρεί όλες τις προϋποθέσεις).
Οπότε, αυτό που κάνουμε τώρα είναι να προετοιμάσουμε τις προτάσεις μας για εργασίες, κάτι που νομίζω ότι βοηθάει την αίτηση του GNOME στο Google Code In.
Μόλις εγκριθεί το GNOME, τότε καταχωρούμε τις εργασίες στην ειδική εφαρμογή που παρέχει το Google, και οι μαθητές λαμβούνουν μέρος επιλέγοντας, μία κάθε φορά, εργασία.

Από την πλευρά μου καταχώρησα δύο εργασίες,
1. ολοκλήρωση μετάφρασης του gbrainy, 400 μηνύματα, είναι μεταφραστικό έργο.
2. δημιουργία στιγμιοτύπων για το Orca (προσιτότητα), 45 στιγμιότυπα, είναι έργο για τη χρήση του GIMP για λήψη και επεξεργασία

Κάθε μαθητής μπορεί να αναλαμβάνει μια εργασία κάθε φορά, και η επιλογή του ποιος λαμβάνει ποια εργασία γίνεται αποκλειστικά από τους μαθητές.
Αν κάποιος συντονιστής θέλει βοήθεια για το γρήγορο έλεγχο μιας εργασίας, μπορεί να ζητήσει από τη λίστα.
Κάθε ερώτημα είναι ευπρόσδεκτο.

Σίμος