Re: [team-gnome-gr] Πρόβλημα κατά τη μετάφρα ση ενός .po

Στις 18 Μαΐου 2011 3:21 μ.μ., ο χρήστης Mel Argyropoulou <bunnydee93 gmail com> έγραψε:
Προσπαθώντας να μεταφράσω το Frogr (αρχείο από Damned Lies: frogr.po.master.el.po ), το GTranslator μου βγάζει σφάλμα: "There is an error in the message: `msgid' and `msgstr' entries do not both end with '\n' ".

Κλείνω και ξαναανοίγω το πρόγραμμα, και δε μου το βγάζει για κάποια ώρα, αλλά μετά από λίγο, πάλι το ίδιο. Η ίδια ιστορία όταν κάνω reboot τον υπολογιστή, και ξαναδοκιμάσω.

Όταν, με τα πολλά, καταφέρω να ολοκληρώσω τη μετάφραση, πάω να την ανεβάσω στο Damned Lies και δεν το δέχεται, λέγοντάς μου ότι ".po file does not pass 'msgfmt -vc'. Please correct the file and try again."

Δοκίμασα να ξανακατεβάσω το συγκεκριμένο .po και να ξανακάνω τη μετάφραση (εύκολο, εφόσον υπήρχαν οι μεταφράσεις στη μνήμη του προγράμματος), και πάλι τα ίδια μου βγάζει.

Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει, και τι μπορώ να κάνω;

Απλά σου λέει ότι σε κάποιο μήνυμα που μετέφρασες ξέχασες να βάλεις στο τέλος κάποιας γραμμής ένα \n που υπήρχε στο πρωτότυπο ή το έβαλες κατά λάθος χωρίς να υπάρχει στο πρωτότυπο. Κανονικά με το μήνυμα λάθους πρέπει να σου επιστρέψει και τον αριθμό μηνύματος που συμβαίνει αυτό ώστε να βρεις το ανάλογο μήνυμα και να το διορθώσεις. Δυστυχώς δεν δουλεύω με το συγκεκριμένο πρόγραμμα έτσι δεν μπορώ να σε βοηθήσω περαιτέρω πως να εντοπίσεις τη γραμμή που έχει το σφάλμα αν δεν σου την εμφανίζει. Πάντως δεν είναι κάτι ανησυχητικό έτσι δεν χρειάζονται επανεκκινήσεις κλπ, μόλις εντοπίσεις το μήνυμα που έχει το σφάλμα και το διορθώσεις θα είναι όλα ΟΚ!
Φιλικά,

Μιχάλης